shh....

shh....

sunnuntai 1. helmikuuta 2015

Paha mun sisällä.

Mä alan jo pelkään itteeni, omia tunteita ja ajatuksia. Ihan ku köysi kiristyis mun kaulan ympärillä ja happi loppuu vähitellen, aika on lopussa. Mä en hallitte itteeni ollenkaan! Oon niin täynnä kaikkee etten pysty olla! Oon yrittäny muuttaa elämääni ja koittaa hakeutua tekeen sellasia asioita jotka tekee mun mielen ja olon hyväksi, mutt ei. Se ei oo niin helppoo, se ei onnistu. Sitten tunnen itteni vielä enemmän naurettavaksi kun menin reppana paska kuvitteleen mun onnistuvan jossakin! Hävettää... Mä häpeän itteeni enkä mä voi ymmärtää miten pystyin välillä kuvitteleen itestäni jotain muuta. Mikä mä luulin olevani? Miks mä oisin jotain muuta?

Viime aikoina en oo joka yö pystyny ees nukkuun makkarissa vaan oon joutunu tekeen pedin olkkariin. Makuuhuone ei oo tullu kysymykseenkään. Se on paha paikka eikä siellä voi olla turvassa. Siellä ei voi hengittää eikä liikkua, siellä lamaantuu.

Mä haluaisin itkee. Haluaisin tarttua puukkoon ja painaa sen ihoa vasten. Musta tuntuu ett ainoastaan kipu voi antaa mulle rauhan, mun on päästettävä se paha olo ulos mun sisältä. Mun on pakko. Mä en jaksa enää olla reipas, kunnollinen ja niin saatanan ilonen. En jaksa enkä halua. En halua olla mä, enkä halua olla itteni kans. Se on ku hirviö mun sisällä eikä anna mun rauhottua. Se ei anna mun parantua eikä halua ett mä selviäisin.

Oon pahoillani ett yhä kitisen ja vingun samoista asioista, samoista peloista ja tunteista, anteeksi. Täytyy vaan sanoa kaikki sanottava.

4 kommenttia:

  1. Kirjoittamalla tunteitasi ja olotilojasi blogiisi.Päästät patoutuneita tukahdettuja fiiliksiä ulos. Älä milloinkaan pyydä anteeksi
    sitä kun ilmaiset itseäsi kirjoittamalla. Hahmottamalla ajatuksesi autat itseäsi ja muita. Kirjoitat kauniisti. Oot rakastettu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3 Kun alotin blogin kirjottamisen mä halusin löytää keinon purkaa kaiken pahan ja kai mä pidin tätä ensi askeleena sille etten mun enää tarvi vaieta asioista ja salata itteni olemassa olo. Kun mä romahin totaalisesti vajaa pari vuotta sitten ja olin keskellä pimeyttä ja pelkkoja, mä sain silloinki kuulla "mä oon niin kyllästyny tohon sun kitinään". Sillon mä päätin etten koskaan enää puhuisi tunteistani...ja jos oon puhunu niin välittömästi harhamieli alkaa moittiin mua kitinän jatkamisesta. :( Kiitos lohuttavista sanoistas ja ihana että kuljet vierellä.

      Poista

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3