shh....

shh....

sunnuntai 4. lokakuuta 2015

Here we go again...

Ahistus kasvaa. Mun käsivarret on jäässä ja rinnassa tuntuu pahaa poltetta, tuntuu ihan kuin joku istuis mun rintakehän päällä. Sydän hakkaa. Mun kädet hikoaa vaikka ne on aivan kylmät. Mun on paha olla. En kestä tätä... Mä en löydä muita vaihtoehtoja kuin lopettaa tää.


Vaikka mä oon kuinka yrittäny jaksaa ja yrittäny kamppailla kaikkea vastaan, oon antanu elämälle aikaa niin joskus se seinä tulee vastaan eikä voimia jatkamiseen enää oo. Mä en oo koskaan edes osannu kuvitellakkaan ett suru ja tuska voi tuntua näin syvältä, loputtomalta. Elämä satuttaa mua niin paljon etten mä pysty sietämään sitä. Mä en pysty olemaan tän olon kanssa. Enkö mä oo ansainnu elämää vai miks tästä on tehny näin musertavaa? Oonko mä vaan tavallista heeikompi koska en pysty jatkamaan vaan mun on luovutettava? Mua pelottaa enkä löydä enää suojaa jossa oisin turvassa. Mä en halua jäähä tänne. Mä en näe elämää tän tuskan kestämisen arvoisena. Mä en näe enää muuta kuin eptoivoa, toivottomuutta ja pimeyttä.


6 kommenttia:

  1. Vaikka elämä sortaa sua pohjalle ja aina vain alaspäin, vaikka ehkä jo hetken luulit että olit jo pohjalla. Silti koita jaksaa uskoa hetkeen parempaan. Hetkeen kauniinpaan. Se hetki on olemassa. Ei ehkä vielä täällä, mutta kyllä se tulee, kunhan vain löytäisit voiman rippeen, joka kantais sua aina päivään seuraavaan ja niin kauan, että se hetki kaunis kohtaa sut ja pian huomaat, että sitä kannatti odottaa ja toivoa. Ja siinä hetkessä olet oman elämäsi voittaja. Tsemppiä sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kauniit sanas sai kyyneleet valumaan. Mä yritän mennä eteenpäin, vain minuutti minuutilta. Enempää en jaksa. Roikun blogini sivuilla sillä jotenki musta tuntuu ett täällä mä voin edes hiukan olla piilossa itsetuholta.

      Poista
  2. Ei se väärin oo hakea tukea blogista. Sehän on hyvä asia, että voit tänne tulla pahan olosi kanssa ja saada täältä vertaistukea :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mä oon ajatellutkin, blogi taitaa olla mun pelastusrengas.

      Poista

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3