shh....

shh....

maanantai 5. lokakuuta 2015

Eteenpäin leuka rinnassa...

Kamppailu jatkuu. Mieli on ollu hitusen parempi kuin eilen. Ei se kyllä eilistä huonommaksi vois juurikaan mennä. Eilen illalla itkin yksin pimeässä makuuhuoneessa ja selailin kaikkia hautajaissivustoja ja kattelin arkkuja ja tuhkauurnia. Kävi myös ilmi ett tuhkaus on halvempi vaihtoehto kuin arkkuhautaus. Päätin ett mun täytyy tehä tarkat ohjeet jotta kenenkään ei tarvis alkaa itteään rasittaan ja miettiin millaset hautajaiset mä oisin halunnu. Haluan siis tehä tahtoni ja toiveeni selväksi ja myös mahollisimman halvalla. En ymmärrä miks hautajaiset pitäis olla isot ja "pröystäilevät" sillä en mä sillä tavalla elänytkään, joten en halua niin myöskään kuolla. Yksinkertainen on kaunista.


Tästä tuli nyt tällanen lyhyt postaus, sillä takana on iltavuoro ja väsy alkaa painaan. Aamulla on terapia ja taas iltavuoro. Kiirettä siis luvassa. Kai mun tarkotuksena oli tulla ilmottaan ett täällä mä yhä oon.



8 kommenttia:

  1. Näin susta unta viime yönä! Unessa yritin estää sua tappamasta ittees. Aina huokaisin helpotuksesta, ku löysin sut jostain elävänä.

    VastaaPoista
  2. Minäkin mietin omia hautajaisiani tosi paljon. En haluaisi sellaisia ollenkaan, ja se on ehdoton tahtoni, ettei missään nimessä mitään kristillistä!

    Huomenna nähdään <3!

    VastaaPoista
  3. Onneksi olet siellä edelleen, onneksi. <3

    VastaaPoista

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3