shh....

shh....

tiistai 19. tammikuuta 2016

Nauttikaa, olkaa hyvä.

En tiiä vielä mitä teen blogini ja kirjottamisen suhteen tulevaisuudessa ja jatkuuko blogi enää sillä viime aikaiset tapahtumat on osaltaan vieny "hauskuuden" kirjottamisesta vaikka tää onkin mulle tosi suuri henkireikä. Mutt teen nyt erään ratkaisun ja päätän sittenkin julkistaa blogini jotta JOKAINEN saisi tietää kuinka muhun sattuu ja kuinka loukkaantunu mä oon. En halua enää ikinä salailla tai hyssytellä asioita enkä todellakaan vaieta jos koen tulleeni väärin kohdelluksi. Eli, olkaa hyvä. Nauttikaa ja pitäkää hauskaa.

2 kommenttia:

  1. Toivon että jaksat kirjoittaa..ja toivon että olis julkinen..koska mulla ei oo gmail tms tiliä minkä kautta pääsisin näkemään mitä sulle kuuluu!??!!-oot kuitenki mulle Rakas ja Tärkeä..ja olen kuitenki aina hieman huolissani kun en tierä missä mennähän!?!!..

    VastaaPoista
  2. Niin ton ed viestin laittoo kaima..ehkä murteesta arvasikki ;)

    t.kaima

    VastaaPoista

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3