shh....

shh....

tiistai 26. tammikuuta 2016

Jumissa.

Ruokahalu kadonnu. Tänään oon syöny aamulla mysliä ennen terapiaa. Sitt töissä pienen vastaleivotun sämpylän (välissä margariinia) ja muutaman haarukallisen Subwaysta ostettua Kana Teriyaki-salaattia. Myöhemmällä tauolla söin banaanin ja kaks klementtiiniä. Siinäpä ne. Nyt oon kotiutunu töistä ja pitäs jotain syyä. Mutt toisaalta miks koska ei oo nälkä. ja oksentasin jos pakolla söisin...

Paljon olis taas asiaa mielen päällä, mutt en jotenki saa niitä nyt näpyteltyä tänne. Oon jotenkin lukossa. Tai sitten vaan haluan kadota, olla olematta.


4 kommenttia:

  1. <3 Olen huolissani!!!

    t.kaima

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaikka ei sais, niin tuntuu jotenki hyvältä ett joku on <3

      Poista
  2. Mulla taas on kauhee meininki päällä, kaikki haluaa puhua samaan aikaan...

    *hali*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mullakin mieli on yhtä huutokuoroa jonka keskellä seison. Kaikki huutaa sanottavansa yhteen ääneen ja mä ite vaan jumitan äänettömänä. :/ *halaa takas*

      Poista

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3