shh....

shh....

keskiviikko 18. toukokuuta 2016

Sydäntä särkee...





Huonoissa tunnelmissa. Sattumalta eilen löysin kyseisen biisin kun olin bussissa matkalla terapiaan. Noi sanat...ne on kuin just mun tämän hetkisestä tunnelmasta, mun mielen sisältä. Tänään oon saanu tuntea itteni jälleen kerran yheksi vitun idiootiksi (anteeksi kielenkäyttö) koska en oo uskonu ettei mikään onnistu. Joku "osanen" huutaa ja nauraa, pilkkaa mua omasta tyhmyydestä. Se rääkyy mun korvaan, ihan tuossa oikealla puolella. Mä häpeän itteeni. Hetken jopa mietin, ett jaksanko enää vaivautua avaamaan blogin sivuja ja purkamaan pahan mielen sanoiksi, sillä niin turhalta tää kaikki tuntuu. Mä en tiiä mitä voisin enää tehä lisää tai toisin. Mun jokainen yritys kaatuu ja jokainen pyrkimys nähä tulevaisuuteen sammutetaan. Mä en jaksa enää ottaa takkiin. Haistakoon vittu koko helvetin maailma. Vitut myös niille jotka on jollain tavalla olleet osallisena mun kaatumisessa tai edesauttaneet mun musertumista. Oon varmasti ollu teille jokaiselle hauskaa kateltavaa, mutt sen aika alkaa olla lopussa.

En tiiä mitä muuta sanoa.

3 kommenttia:

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3