shh....

shh....

lauantai 25. huhtikuuta 2015

Poikani.

Tänään oon saanu seurata vierestä miltä tuntuu tavotella unelmiaan ja miltä tuntuu elää hetkessä, tehä just sitä mikä tuntuu oikialta. Tänään oon saanu olla mukana todistamassa halua tehä parhaansa. Oon saanu nähä miltä tuntuu voittaa pelkonsa, miltä tuntuu taistella ja selvitä. Tänään oon saanu nähä kuinka suuriin saavutuksiin ihminen kykenee kun vaan uskoo itteensä, ei anna periksi ja tekee parhaansa. Sain tuntea suurta ylpettä ja sain oppitunnin unelmien tavotteluista ja periksiantamattomuudesta. Tämä päivä oli poikani päivä. <3

2 kommenttia:

  1. Oman lapsen onnistumiset merkitsevät niin paljon. Samoin kuin heidän kipunsa sattuu. Yhdessä vasta lukemassani kirjassani sanottiin tosi hyvin, kun päähenkilö katsoi vastasyntynyttä lastaan: "Tästä hetkestä lähtien minun onneni olisi riippuvainen tuon ihmisen onnesta". Niin se on

    VastaaPoista

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3