shh....

shh....

torstai 1. kesäkuuta 2017

Flipperi-pallo.

Mun päässä kaikuu huudot ja käskyt...ja ainoastaan yks ajatus pyörii mun mielessä. Ne ei anna mun olla rauhassa vaan mä oon varma, ett ne on päättäny tuhota mut. Ja mun voimat on loppu. Mä en jaksa enää. Tää tunne...kumpa tätä osais kuvata jotenkin jotta ymmärtäisit. Musta tuntuu kuin sydän lyö niin rajusti ett paisuu, kasvaa ja paisuu ja paisuu kunnes repeää. Ja päässä humisee, kuuluu pientä "kohinaa ja helinää", silmissä sumenee ja kädet ja jalat on jäässä. Kuitenkin sun keho on liekeissä, aivan ku seisoisit keskellä tulipaloa. Sitä tukehtuu ja musertuu paineesta. Ja samaan aikaan ett tiiä mihin luottaa; mikä on totta ja mikä tulee menneistä. Kaikki on niin sekaisn ettei voi muuta kuin seota. Musta tuntuu aivan kuin oisin Flipperi-pelin pallo...kukaan ei halua sitä vaan sitä tönitään muualle kunnes lopulta kukaan ei saa otetta ja se tippuu. Game over.






Mä selvisin tästä päivästä. Yö on edessä. Sitten uusi aamu. Uusi päivä.


3 kommenttia:

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3